It einebyt



 


 Afgelopen maandag hadden we na de zomer onze eerste bijeenkomst weer met de dames van 't einebyt
Onder het genot van een lekker kopje koffie met een heerlijk eigen gebakken appelcake wordt er heel wat afgekletst over wat iedereen gedaan en beleeft heeft. Zelfs de politiek blijft niet onbesproken....Iedereen had het drukke maar fijne zomer gehad en ondanks alle drukte was er weer hard gewerkt.... Er waren weer verschillende mooie quilts in wording te zien.
Het kan zijn dat mijn informatie niet helemaal juist is of incompleet maar dan zal ik  dat later corrigeren.De 1ste  foto is een quilt van Geke en de 2de is een detail van de eerste.Nummer 3 is een detail van een kinderquilt gemaakt door Rens, ook erg mooi.







Van de tweede serie foto's  is de 1ste ook weer een detail van een landschapquilt (deze was eerder ook al op mn weblog te zien, in z'n geheel), de 2de is gemaakt op een workshop en de laatste....ja die spreekt voor zich...Dear Jane...bijna af, wat wordt ie mooi!!!! Alle drie projecten zijn van Geke. Ja die spant wel de kroon hoor!! Super!! Er was nog een hele mooie en daar heb ik ook wel foto's van maar het is misschien een idee om deze op een tentoonstelling te laten zien, vandaar dat ik hiervan eerst geen foto plaats. Er volgen later misschien nog wel wat foto's, want ik was niet de enige die foto's maakte....mocht ik deze nog ontvangen zal ik ze zeker nog toevoegen. Zelf had ik twee quiltjes bij me, een ervan heeft u al eerder op mn weblog kunnen zien (deze had ik in de zomer afgemaakt) en nummer twee (een miniquilt) is bijna af en wanneer dat het geval is zal ik zeker een foto maken en last but not least, hadden Frida en ik onze blokken van de scheve huisjes bij ons. Al met al was het weer een erg gezellige ochtend en we zijn allemaal weer met voldoende inspiratie huiswaarts gekeerd.  We waren deze ochtend  te gast bij Geke Kootstra en ik  heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om een paar foto's te maken van de mooie quilt die zij in haar woning heeft hangen. (uiteraard met haar toestemming). Ik denk niet dat hier enig onderschrift bij nodig is. ze spreken voor zich. Erg mooi Geke!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen