Scheve huisjes vanuit Ellmau

Voordat ik vorige week naar Ellmau afreisde om daar mn zoon te gaan bezoeken , kreeg ik nog fijntjes de opmerking van Frida mee dat er toch wel gewerkt moest worden haha....de dame had zelf nl het eerste blok al af....nou daar ging ik met mn goed gedrag...Hier kan ik toch nooit tegenop...zo gaat het nou altijd bij ons..
Maar de uitdaging lag erweer...voor de goede orde heb ik het nog maar even vast gelegd op foto (voor de liefhebber!).
Nu nog de laatste naadjes en ik ben weer bij...dus Frida...op naar het volgende blok. Zijn er ook mensen die met ons mee doen?? Stuur een foto, wij zijn heel erg benieuwd. (kijk, Frida zegt wel dat ze hem klaar heeft maar...ik heb nog geen foto ontvangen hoor!!) In Oostenrijk is volgende week van
15-10-2010 tot en met 17-10-2010 een Quiltfest 2010 te Linz. Dus voor de Quiltsters die nog die kant op gaan  http://www.patchworkgilde.at/quiltfest.html  Jammer genoeg zit ik alweer in Nederland dus helaas...Volgende keer beter.
Ik heb gezien dat als je mijn blog laat vertalen via de Translator naar het Duits, dit erg slecht is...heeft iemand een ander optie voor mij???Ik houd mij voor tips aanbevolen.

3 opmerkingen:

  1. Je bent al weer terug!
    wat is het daar mooien wat fanatiek om ook nog aan het quilten toe te komen!
    De scheve huisjes zijn zo leuk,, ik heb ook wel eens gedahct om die huisjes om te bouwen tot applicatiepatronen, ( wel countryapplique)

    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb even de site bekeken en de quilt van tante Gre en anderen gezien, leuk hoor. Maar wat een werk...

    Gr. Karin Offenberg
    en Gre

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Karin, ik ben het helemaal met je eens je tante Gre maakt fantastisch mooie quilts ....en tja dat werk....we blijven bezig...bedankt voor je bezoek aan onze blog en uiteraard voor het reactie. Alvast een hele fijne jaarwisseling. Groet Gerbrich

    BeantwoordenVerwijderen