Frida, Dear Jane

Deze foto's heb ik ongeveer een veertien dagen geleden gemaakt maar er nog steeds niet aan toegekomen om ze in mijn blog te plaatsen....maar mensen lief....vinden jullie het geen plaatje????Frida ik ben gewoon jaloers (haha) ...tja ik zeg het maar eerlijk en tegelijkertijd ook geweldig trots op je....geweldig en fantastisch mooi om te zien. Wat een werk en wat een doorzettingsvermogen. MooiMooiMooi!!!!
Wat vinden jullie trouwens van ons Friese Pompeblad, wat ze zo mooi in de hoek heeft gezet. Nu nog doorpitten.....Dat zal wel weer in klus voor de zomer worden wanner ze lekker met haar man en camper door diverse landen trekt!! Komt wel goed!


Posted by Picasa

3 opmerkingen:

  1. Liebe Gerbrich,
    einen Dear Jane-Quilt zu nähen ist eine große Leistung ! Gratuliere ! Schön, auch einmal eine bunte Stoffwahl zu sehen.
    Danke für deinen lieben Kommentar auf meinem Blog. Ich freue mich, dass du zu meinen Leserinnen zählst und dass du gerne nach Österreich zum Schifahren kommst !
    Einen schönen Tag und liebe Grüße
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige Dear Jane, ik verbaas me er iedere keer over dat er steeds weer mensen met een Dear Jane bezig zijn. en ze worden allemaal even mooi

    gr. Liesbeth Frederiksoord

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love, love, love Dear Jane quilts! And I have had the software for (only) 6 years! Should I start my own this year? Well, this quilt certainly is an inspiration. (-:

    BeantwoordenVerwijderen