'T Einebyt...een hele dag

Algelopen maandag hadden we een hele dag tot onze beschikking....Coby en Geke hadden een leuk patroon gezien. Tiny heeft het op papier uitgewerkt en naar iedereen verzonden....een paar waren van te voren al druk bezig geweest. Ook hadden Frida en ik ons goed voor bereid...haha.....ik had het blok in EQ7 getekend en uitgewerkt....(wat een heerlijk programma) en daardoor wisten wij van tevoren precies hoeveel stof wij nodig hadden....Tijdens de tentoonstelling in Deventer hadden wij nl een paar Jelly Rolls gekocht en door een paarstroken bij elkaar te leggen (wij hebben elk 1 rol van dezelfde erbij) hadden wij genoeg aan een paar stroken uit deze Jelly Roll om zn klein quiltje te kunnen maken. (voor de liefhebber kan ik eventueel nog een pdfje toesturen per mail)
Iedereen zit druk te naaien....Rens en Hanneke misten helaas dus ons groepje was iets kleiner dan normaal maar om een indruk te geven van deze dag...en paar leuke foto's






Tja als je nu denkt ...ik mis er nog eentje...ja  dat klopt....de fotograaf..

Deze is van Tiny want die had hem van tevoren gemaakt, hij zag er heel mooi uit een mooie grote ( bestaat uit 36 blokken)



Een impressie van een dagje heerlijk naaien, kijken....lekker eten (want iedereen neemt zo'n dag iets lekkers mee) en kletsen uiteraard....dat doen we het meest zn dag, vandaag waren we echter later begonnen dan normaal, want ze hadden op mij gewacht....Ik was namelijk iets later dan de anderen en daarom hadden ze besloten om maar wat langer te gaan koffiedrinken anders was het ook zo sneu voor mij.....Tja...was dat niet lief??!! Maar het resultaat mag er zijn . Uiteraard ben ik thuis ook nog druk bezig geweest en na een avondje te zitten naaien (geen geklets) was hij, op de randen na, klaar....hier is het resultaat...



dan wordt het moeilijk...want welk moet het worden....
ik het voor de volgende optie gekozen...

nu nog de rand erom heen...en dan is ie klaar. Wij (Frida enik) hebben bewust voor een kleintje gekozen, bestaat uit 16 blokken, omdat we al zoveel andere quilts onderhanden hebben. Die van Frida zal ik jullie uiteraard ook nog laten zien en wanneer de groep weer bij elkaar is komen der ook nog foto's van de anderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen