radiostilte.....

...lange tijd van radiostilte...
Tja lieve mensen het kan gebeuren....geen puff meer...soms is de rek er eventjes uit. Hopelijk breekt er nu weer een andere tijd aan.  Eentje met meer energie....ik begin weer wat op te knappen...Nu is het natuurlijk niet zo dat er vanaf januari helemaaal niets meer is gebeurd...integendeel....De komende tijd zal ik (als het lukt) jullie weer bij praten....haha...de lente is in aantocht... De dames van T einebyt zijn alweer twee keer bij elkaar geweest en nummer drie is nabij... Moet eerlijk bekennen dat ik nu wel heel goed na moet denken hoe het ook alweer was...agenda moet erbij.. Er komt nog een aanvulling van Tiny Smit, die bij de foto van haar quilts hoort, deze foto's heb ik in januari geplaatst....en er komen nog foto's van de quiltbee's.... ....stof:) tot spreken....



Afgelopen jaar kwam ik via facebook Sue Spargo tegen en door haar werk ben ik weer :) geïnspireerd geraakt voor het applicatiewerk. Hier begon ik (voor het gemak) op de naaimachine, ondertussen zit ik lekker alles weer op de hand te doen. Mijn fototoestel is helaas ter ziele gegaan en de foto's op mn telefoon, lukt niet helemaal dus die komen tzt....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen