Stof verven



Er is niets leuker om dan dingen te doen waar je anders net nooit aan toe komt. Nu was het dan eindelijk weer zo ver. Heb voor een kapitaal aan verf gekocht en ben aan de slag gegaan. Eerder had ik als eens grote lappen stof gekocht, zodat je met verschillende kleuren op de zelfde stof kunt werken. Van alles heb ik geprobeerd... De ene keer in de wasmachine, op het fornuis en koud waterverf.... Die in de wasmachine kwam er wel als mooist uit moet ik eerlijk zeggen maar de anderen zijn ook prachtig. Garen, lint en band heb ik er ook in gestopt, helaas pas bij de laatsten maar dat is ook erg mooi geworden, het is altijd weer een verrassing wat de kleur gaat doen.
Ik heb er mijn les van geleerd ...... Opzoek naar grote lappen stof .... Dat wordt weer struinen op de markten ....mooie opdracht voor het nieuwe jaar...:-) Misschien heeft een van de lezers nog tips...???Of wil iemand nog wat kwijt??... welkom!!








1 opmerking:

  1. mooie blog! ik zag u blog via andere blogger...leuk om hier te lezen. Groetjes❤

    BeantwoordenVerwijderen