Een eigen huis....een plek onder de zon....

Gerbrich

Een oudje....maar er is weer eentje afgemaakt... Nu ben ik niet een type die aan alles een naam geeft... maar heeft iemand een idee??? Be my guest!!In mijn woning hangen eigenlijk maar weinig quilts (ik tel er drie kleintjes) dan deze moet maar een leuk plekje hebben. Jaren terug had ik al eens een paar huisjes gemaakt en dat lag daar maar...schreeuwend om aandacht maar helaas ....mijn ogen draaiden net altijd weg...zodra ze in beeld kwamen....Afgelopen zomer was ik weer eens aan het rommelen en ja....daar waren ze weer. Nu maakt Frida alles op de hand...dus dacht ik.... dan moet ik daar nu toch maar eens aan geloven, een leuk werkje voor als we weer eens een weekendje naar de camping gaan ...wat een inspiratie....en whala...ik sta versteld van mezelf ....weer eentje af!!! Ach...komt het dan toch nog goed met me????

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen