een nieuw blokje ( 6 inch)

Op de foto ( deze heb ik met mn telefoon gemaakt) zie de kleuren nooit zo mooi dan dat ze in werkelijkheid zijn. Ik gebruik bij deze quilt eigenlijk alleen maar wol en vilt en het zijn heldere maar warme kleuren....nog steeds in lijn van Sue Spargo  Deze link is meer bedoeld om te laten zien wat zij ongeveer maakt en wat haar cursisten maken,  ik blijf bij de (redelijk) donkere achtergrond. Zij gebruikt meer lichtere kleuren en ook veel gewone katoen stof als achter grond wat ik overigens ook erg mooi vind maar ja....voor elk wat wils...
Dit wordt het middelste en laatste blok, dan heb ik dertien blokken in totaal. Als deze klaar is zet ik alle blokken aan elkaar en kijk ik dan of er nog een rand om moet ja of nee....spannend.....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen