Ellmau, Austria

In mei was ik weer even een weekje in Oostenrijk, mijn zoon ging verhuizen van Going terug naar Ellmau. Tijdens een van de laatste dagen gingen we voor de lunch bij Going naar boven op de berg. 
Daar hebben wij heerlijk gegeten bij Hollenauer-kreuz  met een fantastisch uitzicht.
Wat voel je je klein en nietig tegenover die grote en machtige bergtoppen van de Wilder Kaiser
en besef je weer in wat voor een mooie natuur wij leven met zoveel fijne mensen om ons heen.
Op het moment dat ik deze foto's wilde plaatsen kon ik mij niet bedenken hoe het daar ook alweer heet. Maar dankzij de chat van het VVV in Going kwam ik weer bij de juiste link terecht, ze hebben mij daar geweldig geholpen, waarvoor hartelijk dank!!



Going Austria Oostenrijk
Going und Ellmau Austria

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen