Mediteren....

Het lijkt wel of de bermen steeds kleurrijker worden..
als ik zo middags naar huis toe fiets, al die mooie kleuren, al die mooi bloemen en planten zie,
dan kan ik daar wel blij van worden.



In juli deed ik samen met mijn schoonzusje een workshop "leren mediteren" 
....Mediteren... 
dat was iets wat ik nog nooit gedaan had. Mijn schoonzusje attendeerde mij er op. leuk!!!
Maar tot mijn stomme verbazing mediteer ik regelmatig , al jaren eigenlijk, 
zonder dat ik daar ooit bij stil heb gestaan.
....... fietsen......
laat ik nou helemaal geen fietser zijn maar om dat het zo nu en dan nogal druk is in mijn hoofd dacht ik er in al mijn wijsheid goed aan te doen om dan maar een elektrische fiets aan te schaffen. 
Op de fiets naar mijn werk, in plaats van dagelijks met mijn "bips" ( lees mijn kont) in mijn auto te gaan zitten. En warempel, op een gegeven ogenblik merkte ik dat heel heilzaam 
voor mijn geest was. 
Als ik na mijn werk thuis kom,dan is er in mijn hoofd al heel wat de revue gepasseerd
 en kom ik fit en voldaan thuis.
hoe mooi is dat... mediteren....


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen