Soms....


Soms valt het niet mee...om dat te doen wat je graag wilt doen. 
Een fulltime baan en daarnaast contacten onderhouden met 
je lief, je kinderen die niet bepaald in de buurt wonen, 
je ouders, je vrienden, 
1 of als het even kan 2 keer in de week gaan sporten, 
je huis, je tuin, 
alles moet toch ook nog een beetje onderhouden worden en 
daarnaast ook nog je hobby's wilt blijven uitoefenen....ja dan soms....
Ik quilt al 20 jaar maar ben de laatste jaren niet super actief geweest en als ik zie hoeveel vrouwen ondertussen zich op het internet hebben begeven met het schrijven van blogs...
het maken en bedenken van 
de leukste ontwerpen...patronen... 
dan bekruipt me de gedacht...."heb ik soms iets gemist??" 
Ja dus.....wel bezig maar alleen met dat wat op mn pad kwam. 
En natuurlijk...dat kan heel veilig en heel goed  zijn, niks mis mee...
maar als ik zie hoe snel alles zich ontwikkelt en veranderd....
dan moet je bijna van nature wel nieuwgierig zijn wil je je tijd bijblijven. 
Maar ondanks dat...ooo mijn hemel....waar haal ik mijn tijd vandaan.....
Mijn dag heeft maar 24 uren, net als iedereen (neem ik aan)....
hoe doen jullie dat????.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen